Popis:
|
ZŠ Letovice ve spolupráci s partnery (spádové malotřídní školy a mateřské školy) odbornou, včasnou a adresnou činností snížili pravděpodobnost vzdělávacího i sociálního selhávání žáků během povinné školní docházky. Zároveň je, dle individuálních možností, odborně i osobnostně připravovali na celoživotní vzdělávání. Způsob naplnění tohoto cíle je ve včasné depistáži ohrožených a žáků, neprodlené odborné pomoci, kvalitní, jak vzájemné spolupráci pedagogických pracovníků, ale i ve spolupráci s rodiči a dalšími subjekty výchovy. Čtyři základní pilíře projektu:
- 1) logopedická péče zaměřená na děti předškolního věku a žáky nejnižších ročníků základní školy formou práce logopedů a logopedických asistentů
- 2) dyslektická péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami formou individuální práce dyslektických asistentek
- 3) péče o žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí formou integrace v rámci mimovyučovacích aktivit
- 4) péče o mimořádně nadané žáky formou mimovyučovacích aktivit.
|