Cílem všech zvolených aktivit ZŠ a MŠ Dětmarovice bylo vytvoření podmínek podporujících rozvoj klíčových kompetencí a individuálních schopností žáků včetně žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných v souladu se ŠVP a projektovým záměrem projektu 1.4. OP VK Eu Peníze školám "Škola pro budoucnost". V rámci aktivity I/1 byla na I.stupni rozdělena 1 hodina Českého jazyka pro výuku ve dvou skupinách dle individuálních možností žáků a na II. stupni byla rozdělena 1 hodina Českého jazyka pro výuku ve dvou skupinách v 7.-9.ročníku z důvodu vyššího počtu žáků, a to 27. Cílem aktivity II/1 bylo rozdělení vyučovací hodiny cizích jazyků do skupin, tak aby se snížil počet žáků při výuce cizích jazyků a mohl být zvolen individuální přístup. V rámci aktivity II/3 byl podpořen profesní růst pedagogických pracovníků krátkodobým metodickým kurzem pro pedagogy cizích jazyků. Podle ŠVP školy byly v rámci aktivity III/2 vytvořeny DUMy pro 4 oblasti - Jazyk a jazyková komunikace, Informační a komunikační technologie, Matematika a její aplikace, Člověk a příroda. V rámci aktivity I. Čtenářská a informační gramotnost bylo odučeno 432 hodin v rámci individualizace výuky . V rámci aktivity II. Cizí jazyky bylo odučeno 72 hodin v rámci individualizace výuky. V rámci aktivity II. absolvovali pedagogové cizích jazyků metodické kurzy k rozvoji kompetencí. V rámci aktivity III. Bylo vytvořeno 12 sad Dumů dle zvolených témat, které jsou i nadále využívány ve výuce jednotlivých zvolených oblastí. Dumy jsou sdíleny v rámci školní sítě intranet a využívány běžně ve výuce. Jednotlivé aktivity byly splněny dle projektového záměru. Rizikové faktory byly eliminovány vhodnou motivací jak žáků zůčastněných v projektu tak pedagogů podílejících se na realizaci.
|