V projektu bylo vytvořeno celkem 45 sad výukových materiálů v oblasti III/2 inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT. Tyto materiály byly vytvořeny napříč 1. a 2. stupněm ZŠ pro jednotlivé předměty s výjimkou anglického jazyka. Vytvořené materiály obohatily a zpestřily výuku žáků. Při tvorbě výukových programů pedagogové využívali znalostí, které získali během školení, která absolvovali v rámci šablony III/3 vzdělávání pedagogických pracovníků pro oblast digitálních technologií. Dvě vyučující byly proškoleny v rámci šablony VI/3 vzdělávání pedagogů ve formách a metodách směřující k matematické gramotnosti žáků a získané poznatky využívali během výuky volitelného předmětu Finance a ekonomika, který je zaměřen na finanční gramotnost. Pedagogové, kteří absolvovali školení v rámci šablony I/3 vzdělávání pedagogů ve formách a metodách směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti. Žáci si zavedli čtenářská portfolia přiměřená jejich věku. Díky projektu byl obohacen knižní fond školní knihovny. Během trvání projektu bylo osm tříd zapojeno do prevence rizikového chování. Byly vybrány přednostně ty třídy, ve kterých jsme chtěli podpořit a zkvalitnit vztahy mezi žáky.
|