Projekt řešil v souladu s lokálními specifiky požadavky, potřeby učitelů a žáků v Ústeckém kraji (ÚK), prostřednictvím systémového a efektivního doplnění nabídky moderních, atraktivních a dostupných forem vzdělávání pro cílové skupiny v ÚK. Návaznost aktivit byla logicky členěna od zmapování zkušeností a potřeb přes informační kampaň, zřízení a provoz E-center samostatného studia, přípravu obsahu a realizaci vzdělávacích aktivit pro učitele a žáky, společné ověření v projektu nabytých znalostí až po výrobu metodické příručky a zhodnocení přínosu projektu. Vzdělávací aktivity byly v projektu řešeny atraktivní a dostupnou formou prezenčních kurzů s prvky eLearningu a byly zaměřeny na motivaci cílových skupin k zavádění a využívání ICT ve výuce i mimo ni, k rozvíjení individuálních schopností žáka, na kooperaci a komunikaci ve vztahu učitel - žák a na získání dovedností s vytvářením, implementací a správou školních vzdělávacích portálů.
|