Popis:
|
Projekt byl zaměřen na cílovou skupinu 90 žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) a 23 pedagogických pracovníků školy, kteří s těmito žáky pracovali ve výuce a mimo výuku. Hlavním cílem projektu bylo zavedení nových metod práce a organizačních forem pro žáky se SVP na obou stupních s výrazným zapojením inovativních prvků (ICT, speciální pomůcky apod.). Cílů projektu bylo dosaženo prostřednictvím realizace čtyř klíčových aktivit, jejichž koncepce vycházela z potřeb žáků se SVP. Členové realizačního týmu pro děti se SVP vytvářeli nové individuální vzdělávací plány (IVP), pracovní listy, se žáky pracovali ve výuce i mimo výuku za využití ICT, speciálních pomůcek a nových poznatků získaných v rámci odborného školení. Žáci se SVP měli možnost zapojit se do nových forem neformálního vzdělávání (mimoškolní vzdělávací aktivity zaměřené na zlepšování praktických dovedností, exkurze do technicky zaměřených podniků).
|