V rámci udržitelnosti měly být dále realizovány následující aktivity:
- a) Aktivní účast žáků předmětu FIF na veletrhu FIF i) Plzeň
ii) Sokolov iii) Praha.
- b) Tvorba materiálů pro propagaci jednotlivých FIF ? katalogy FIF a propagační materiály firem.
- c) Inovace materiálů a rozšiřování jejich databáze.
Tak, jak bylo přepokládáno již při psaní projektu, byly aktivity a) i b) naplněny jako při realizaci projektu. FIF se v soutěžích umístili i na předních příčkách, což dokládají zprávy a fotografie. Materiály pro výuku byly použity v2. ročních obchodní akademie a zaznamenány v třídních knihách. Celý rok se vyučoval předmět Fiktivní firma ve 3. ročníku (1 třída), cca 30 žáků, s materiály pracovalo cca 60 žáků. Obchodní den byl zorganizován pod vedením žáků a zúčastnilo se jej přibližně 300 žáků. Pro podporu obchodování a realizace obchodních dnů, výběrového řízení a soutěže v reklamních spotech bylo využito reklamních předmětů, katalogů FIF, elektronických zařízení pořízených z projektu FIF. Částečně byly minulý rok realizovány následující KA projektu: Propagace fiktivních firem ? vzniklé materiály (reklamní letáky, katalogy) a brožura obsahující logolinky, byly používané žáky obchodní akademie. Brožura byla rozdávána v rámci burz škol, v rámci 4.obchdního dne apod. Administrace projektu pokračovala po ukončení psaním závěrečné MZ a s tím souvislými aktivitami. Také se objevovaly různé dotazníky od řídícího orgánu OPVK.
|