Popis:
|
Projekt inovoval a rozvíjel vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a zvyšoval kompetence speciálních pracovníků působících v oblasti vzdělávání dětí a mládeže a rodičů žáků. V průběhu realizace projektu vznikly nové nástroje pro automatické čtení a tvorbu textů pro specifické předměty (Český jazyk, Angličtina, Němčina, Chemie, Přírodopis, Pracovní vyučování). Proškolení pedagogové vytvořili nové automaticky čtené učební pomůcky (AČUP) pokrývající základní problematiku výuky základní školy ve výše zmíněných předmětech. Žáci a jejich rodiče byli s novými nástroji a jejich obsahem průběžně seznamováni. Učební pomůcky byly ověřovány a využívány ve výuce jako součást výuky, i jako studijní materiály pro domácí přípravu žáků. Učební pomůcky byly též využívány jako učební materiál při projektových dnech školy. Zákonní zástupci byli pravidelně informováni o možnostech využití učebních pomůcek, zejména k domácí přípravě, na třídních schůzkách a na dalších informačních akcích školy.
|