|
Popis:
|
V rámci realizace projektu byly vytvářeny aktivity vedoucí k naplnění cíle projektu - rozšíření znalostí a informací o řece Ohři, jakožto poznávání Karlovarského kraje. Aktivity projektu směřovaly k inovaci výuky prohloubením základních znalostí žáků školy a uvědomění si širších souvislostí týkajících se významu toku řeky Ohře v Karlovarském kraji. Při realizaci tak bylo naplněno 5 klíčových aktivit, které vedly k této inovaci:
- 1) Tvorba výukových materiálů, jejíž smyslem bylo vytvoření nových vzdělávacích materiálů pro celkem 12 vzdělávacích oblastí zahrnující většinu standardních vyučovacích předmětů. Na této aktivitě se podíleli především pedagogové školy, kteří připravovali nové studijní materiály a pracovní listy pro žáky školy. Vzhledem k množství připravených materiálů a jejich obsahu trvala realizace této aktivity nejdéle. Nové učebnice a metodiky procházely mnoha kontrolami ze stran pedagogů se snahou zajistit co nejmenší chybovost.
- 2) Řeka Ohře nás vzdělává, jejíž smyslem bylo konání vzdělávacích výletů v okolí řeky Ohře s cílem prohloubení dosažených znalostí. Zároveň byly žáky i pedagogy zajišťovány podklady pro vytvoření interaktivních map. Výlety byly plánovány takovým způsobem, aby co nejlépe odpovídaly potřebám žáků a pedagogů při seznamování s tradičním a charakteristickým prvkem Karlovarského kraje - řekou Ohře.
- 3) Besedy a exkurze, které byly realizovány za účelem umožnění zážitkového vzdělávání. Téma řeky Ohře bylo spojeno s konkrétními praktickými zkušenostmi přednášejících. Smyslem aktivity bylo seznámit žáky školy s možnostmi využití toku řeky Ohře.
- 4) E-learning, který byl připraven v rámci zkvalitnění zavedených standardů výuky jakožto moderního vzdělávání. Pedagogové připravili pro žáky školy 2 e-learningové kurzy zaměřená na řeku Ohři a její přírodu a dále na řeku Ohři a její města.
- 5) Interaktivní mapa řeky Ohře, která se stala spojovacím článkem v oblasti vzdělávání žáků a jejich zapojení do projektu.
|