Záměry projektu byly realizovány v pěti klíčových aktivitách: KA 1 Rozvoj manažerských dovednosti řídících pracovníků málotřídních škol: Celkově byly realizovány vzdělávací programy formou kurzů, dílen a seminářů v rozsahu 58 hod. Kurz Koučovací přístup ve vedení lidí, semináře Time management, Hodnocení podporující rozvoj osobnosti žáka, dílny Sebepoznání a seberozvoj.10 zájemcům bylo poskytnuto poradenství formou individuálního koučování. Regionální setkání, realizovaná formou dvou kulatých stolů na aktuální témata z oblasti školství byla realizována v rozsahu 16 hod. KA 2 Využití informačních technologií na málotřídní škole: IT gramotnost Celkově bylo realizováno pět vzdělávacích akcí v rozsahu 46 hod., včetně individuální odborné podpory pedagogů lektorem při přípravě výukových materiálů prezentovaných na vzdělávacím tržišti a umístěných na CD a dvoudenní exkurze na málotřídní a základní školu mimo region Kraje Vysočina. KA 3 Učitel málotřídní školy jako poradce a průvodce vzděláváním v oblasti gramotností: finanční, čtenářská a jazyková gramotnost V rámci KA 3 bylo celkově realizováno ve třech samostatných modulech vzdělávání v metodice výuky gramotností na málotřídní škole v rozsahu 48 hod., včetně individuální odborné podpory pedagogům poskytované lektory při přípravě výukových materiálů prezentovaných na vzdělávacích tržištích a umístěných na CD. KA 4 Moderní vzdělávání učitelek mateřských škol: Byly realizovány vzdělávací programy v celkovém rozsahu 66 hod. Regionální setkání, realizovaná formou dvou kulatých stolů na aktuální témata z oblasti školství byla realizována v rozsahu 16 hod. KA 5 O efektivní výchově, vzdělávání a vztazích mezi lidmi Byl realizován kurz Respektovat a být respektován v celkovém rozsahu 36 hod. a seminář Kooperativní výuka v rozsahu 16 hod. Aktivita byla doplněna návštěvou lektorů na 3 málotřídních školách ve třídách spojených s mentoringem.
|