Popis:
|
Realizace projektu "Moderně na kariéru" začala 1. května 2013. Cílem projektu bylo:
- 1. rozvoj kariérového poradenství (KP) na gymnáziu za účelem výběru odborného semináře žáků 2. ročníků GHB = testování pracovní diagnostikou (PD) modulem G1 vč. souvisejících činností a provést KP s min. 160 žáky,
- 2. rozvoj KP na gymnáziu za účelem volby odborné budoucí profilace žáků 3. a 4. ročníků GHB = testování PD mod. G vč. souvisejících činností a provést KP s min. 160 žáky,
- 3. nastavit komplexní systém KP na GHB díky min. 8 nově proškoleným pedag. pracovníkům.
V prvních měsících realizace projektu byl zahájen výběr dodavatele PD, po kterém následovalo vytvoření nového mod. G1 vyvinutého výhradně pro účely GHB, který má pomoci právě s výběrem odborného semináře. Během měsíců leden až březen 2014 došlo k prvním testováním a souvisejícím činnostem v rámci mod. G1 u žáků 2. ročníků šk. roku 2013/2014. Tito stejní žáci byli dále ve šk. roce 2014/2015 testování mod. G v období listopad 2014 až leden 2015. Ve stejném šk. roce byli testování mod. G1 i mod. G žáci stávajících 2. ročníků, a to v období září 2014 až leden 2015. Navíc k těmto skupinám žáků, kteří absolvovali postupně testování mod. G1 i mod. G a byli započítáni do MI, probíhalo testování mod. G pro žáky 3. a 4. ročníků, kteří aktuálně stáli před rozhodnutím budoucího povolání a výběrem jejich další kariérové dráhy. Toto testování probíhalo v období září až prosinec 2013 a březen až květen 2014. Navazující aktivitou pro žáky pak bylo individuální poradenství, které žákům přineslo podrobnější obrázek výsledného hodnocení a doporučení. Mimo aktivit pro žáky na škole probíhalo školení pedag. pracovníků v obsluze počítačového programu PD, v interpretaci PD a práci s výsledky profesního šetření programem COMDI (modul G a G1). V rámci projektu byly vytvořeny tyto produkty:
- 1. Modul pracovní diagnostiky - Základní orientace žáků gymnázia - Modul G1
- 2. Závěrečné hodnocení realizace projektu, Metodika realizace KP na GHB
|