HODNOCENÍ realizace projektu Zdravá škola Po ukončení projektu Zdravá škola bylo provedeno vyhodnocení a lze konstatovat, že cíle stanovené v projektovém záměru byly splněny.
Prostředky k individualizaci byly využity v souladu s potřebami školy oblastech I/1, II/1, IV/1, V/1. Vytvořené skupiny žáků pracovaly podle upravených (rozšířených) osnov v předmětech Základy komunikace, Anglický jazyk, Matematika a Přírodověda a Přírodopis. Ve všech skupinách byly osnovy splněny. II.INOVACE Všechny vzdělávací materiály, navržené v projektovém záměru byly vytvořeny a ověřeny. Materiály jsou zaměřeny na rozvoj kompetencí žáků stanovených v našem ŠVP a odpovídá tomu jejich obsah a forma. Budou využívány ve výuce jednotlivých předmětů, k posílení činnostního charakteru výuky, schopnost žáků pracovat s informacemi a zefektivní výuku. III. DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ Další vzdělávání dle projektového záměru bylo splněno. Plán vzdělávání byl zaměřen na oblasti spojené s tvorbou vzdělávacích materiál a to jak v oblasti zvýšení uživatelských dovedností ICT, tak v oblasti odborné a metodické.Další oblast byla využita při individualizaci výuky. IV. PREVENCE V rámci projektu proběhly úspěšně 2 cykly akcí jednak na podporu příznivého klimatu v žákovských kolektivech a na prevenci sociálně patologických jevů. Byly využity prožitkové a aktivizační formy práce.
|