Záměrem projektu bylo zvýšit kvalitu a efektivitu výuky na naší škole prostřednictvím dílčích šablon klíčových aktivit. ŠABLONA III/2 - Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT: Tvorba nových digitálních učebních materiálů jednoznačně přispěla ke zvýšení poutavosti, efektivity a inovativnosti výuky. Vytvořené materiály vhodně doplnily ŠVP a i nadále budou využívány ve výuce. Již při samotném pilotování vytvořených materiálů byla ze strany pedagogických pracovníků vyhodnocena zvýšená aktivita a zájem žáků během výuky. Bylo vytvořeno celkem 12 ucelených sad výukových materiálů napříč všemi obory a ročníky učiliště, zohledňujících speciální vzdělávací potřeby žáků, neboť škola vzdělává žáky převážně s lehkým stupněm mentálního postižení. ŠABLONA V/1 - Praktické vyučování: Díky této klíčové aktivitě se podařilo jednak navázat spolupráci s novými zaměstnavateli v místě školy a současně rozšířit možnosti praktického vyučování žáků přímo ve firmách. Realizace praktického vyučování na pracovištích zaměstnavatelů výrazně přispěla ke kvalitnějšímu propojování teoretické výuky a praxe, ověřování získaných znalostí a dovedností v reálném pracovním prostředí a získání pracovních a praktických zkušeností žáků, které jim pomohou ke snazšímu hledání uplatnění na trhu práce. Proběhlo celkem 31 běhů praktického vyučování ve firmách (po 10 dnech) a touto formou bylo podpořeno celkem 93 žáků naší školy.
|