Projekt započal téměř současnou realizací všech klíčových aktivit dle stanoveného časového harmonogramu projektu. Zcela nejdříve započala činnost při navazování kontaktů a síťování (vytváření partnerské sítě) sociálních partnerů ŘEŠANy (řešitelé analytické činnosti a sítě). V první fázi projektu, dle harmonogramu byli vyškoleni lektoři, zejména Odborní řešitelé, kteří absolvovali od března 2012 postupně 5 školení z oblasti andragogiky, evaluace a hodnocení kvality dalšího vzdělávání, marketingu dalšího vzdělávání a podpory své činnosti formou proaktivního přístupu k činnostem projektu. Současně tvůrci VP, dle vnitřního harmonogramu, započali tvorbu především těch vzdělávacích programů, které byly vytipovány k jejich ověření, na základě předběžných průzkumů od sociálních partnerů. Ostatní tvůrci VP tvořili vzdělávací osnovy a programy až do konce termínu měsíce srpna 2012. Ověření VP proběhlo převážně v jarních měsících 2012, poslední ověřovaný VP proběhl v měsíci červenci 2012. KA č. 02, síťování, byla ukončena v 6. měsíci 2012 s naplněním více jak 800 sociálních partnerů, přičemž si projekt dával za úkol oslovit desítky takových partnerů. V závěru projektu byla dokončena i KA č. 3 s vytvořením souhrnné Závěrečné analýzy, dokladující stav na úseku připravenosti vzdělávání dospělých a jejich podporu u zaměstnavatelů. Všechny KA a ty nejpodstatnější činnosti a náplně tohoto projektu byly ukončeny s koncem celého projektu dne 30. 11. 2012, který byl úspěšně v celém rozsahu zabezpečen a naplněn ve všech stanovených indikátorech. V rámci projektu bylo proškoleno 145 lektorů dalšího vzdělávání. Bylo proškolení a ověření VP na 90 účastnících dalšího vzdělávání v 10 vybraných VP. Bylo vytvořeno 18 VP: • GJP a SOŠ Slavičín - Environmentální manažerský systém II • GJP a SOŠ Slavičín - Francouzština pro firmy II • OAVOŠJ Uherské Hradiště - Kancelářský SW pro státní správu a organizace • OAVOŠJ Uherské Hradiště - Výběrová řízení pro pracovníky samospráv a organizace • SOŠ Luhačovice - Zavedení a využití elektronického objednávkového systému v rest. Provozu • SOŠ Luhačovice - Využití moderních metod výuky odb. technologie v CJ pro obor GASTRONOMIE • SOŠ Otrokovice - Totální produktivní údržba • SOŠ Otrokovice - Práce s digitální fotografií • SOŠaG Staré Město - ARCHICAD využití v projektování • SOŠaG Staré Město - VP AutoCAD a využití dalších PC aplikací pro truhláře • SPŠ Otrokovice - Laboratorní technika • SPŠ Otrokovice - Marketingové dovednosti • SPŠOA Uherský Brod - 3D metrologie • SPŠOA Uherský Brod - Tvorba 3D prototypu • SPŠP-COP Zlín - Programování řídicího systému Sinumerik 810D • SPŠP-COP Zlín - Sociální komunikace • SŠPHZ Uherské Hradiště - Zvládání psychicky náročných profesí • SŠPHZ Uherské Hradiště - Rozvoj kompetencí pracovníků ZSZ v oblasti péče o klienty s poruchami hybnosti z toho 2 se zahrnutím problematiky ŽP a 8 se zahrnutím ICT.
|