Popis:
|
Po celou dobu realizace projektu využívali služeb asistentky pedagoga žáci ohroženi specifickými poruchami učení a chování, se zdravotním znevýhodněním, byli to chlapci i dívky z prvního až třetího ročníku. Paní asistentka jim pomáhala při jejich integraci do třídního kolektivu, při překonávání obtíží spojených se zahájením povinné školní docházky, při překonávání stresů z případných neúspěchů. Po celou dobu realizace projektu paní asistentka poskytovala své služby v souladu s požadavky třídní učitelky, s cíli ŠVP pro základní vzdělávání a s přihlédnutím k individuálním potřebám jednotlivců. Během výuky byly využívány různorodé vyučovací metody a pracovní postupy, všechny dostupné didaktické a názorné pomůcky, učebnice, doplňkové texty, počítačové výukové programy, multimediální učebnice, digitální učební materiál, notebook, PC i interaktivní tabule. Rodiče asistovaných žáků byli pravidelně informováni o výsledcích svých dětí, stejně tak vyučující i paní asistentka získávaly zpětnou vazbu formou „Zprávy z domova“ nebo prostřednictvím schůzek a konzultací. Všichni účastníci projektu účelně spolupracovali a kooperovali, byla nastolena atmosféra důvěry. V rámci tohoto projektu nebyly vytvořeny žádné relevantní výstupy.
|