V rámci klíčových aktivit zaměřených na individualizaci výuky byla žákům poskytnuta možnost práce v menších skupinách (dva školní roky bylo vytvořeno vždy po 13ti skupinách), přizpůsobená jejich specifickým vzdělávacím potřebám, jejich tempu práce. Celkově efekt tohoto způsobu byl hodnocen jednoznačně pozitivně, pro žáky podpůrný (nejen z hlediska výuky, ale též z osobnostního hlediska, neboť byl například eliminován stres), pro učitele umožňující pracovat s žáky individuálně, na což jinak neměli při výuce celé třídy prostor. V rámci klíčových aktivit týkajících se inovace bylo vytvořeno a ověřeno celkem 13 sad vzdělávacích materiálů, které přinesly žádoucí inovaci výuky. Byla možnost implantovat nové poznatky z moderních trendů ve výuce, pro žáky se stala výuka přitažlivější, pestřejší. Přidanou hodnotou je též sdílení nových materiálů mezi pedagogy, kdy i kolegové z daných oborů (předmětů) získali širší a moderní základnu pro svou přípravu na vyučování. Vytvořené materiály jsou dostupné volně ke stažení na stránkách školy. Aktivity vzdělávání pedagogických pracovníků byly využity jak v cizích jazycích (roční kurzy i kurzy v zahraničí), tak v dalších předmětových oblastech. Pedagogové získali cenné poznatky, které přispěly k osobnímu profesnímu růstu, ke zvýšení kvalifikace, což v důsledku předpokládá zefektivnění výuky. Zapojení asistentů pedagoga umožnilo rovný přístup ke vzdělání dvěma zdravotně postiženým žákům. V průběhu realizace projektu bylo dosaženo všech plánovaných hodnot a projekt byl hodnocen jako zdařilý.
|