V průběhu realizace projektu došlo ke splnění cílů projektu, byly naplněny stanovené monitorovací indikátory. Vytvořené výukové materiály a DUM jsou zpřístupněny také v prostředí LMS Moodle, jsou k dispozici vyučujícím a žákům, jsou využívány pro e-learning. Rozvoj e-learningu na škole vede ke zvyšování kompetencí a dovedností nejen žáků, ale i učitelů. V rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků byli učitelé proškolení v oblasti finanční gramotnosti a předávají nabyté znalosti ve výuce. Vytvořené VM z oblasti čtenářské a informační gramotnosti napomáhají žákům k úspěšnému absolvování státní maturitní zkoušky z českého jazyka. Inovace a rozvoj výuky cizích jazyků napomáhá ke zkvalitnění komunikačních dovedností žáků. Do projektu byli zapojeni i učitelé odborných předmětů, kteří mají možnost inovovat výuku za pomoci svých vytvořených výukových materiálů a DUM. Posun ve využití informačních technologií je patrný z výsledku nástroje "profil Škola 21". V průběhu projektu došlo ke vzniku 1176 VM a DUM. Škola hodnotí projekt jako velmi přínosný.
|