Díky projektu došlo ke zvýšení zájmu žáků a pedagogů o rozvoj jazykové, čtenářské, matematické, finanční a informační gramotnosti a o výuku přírodovědných předmětů. Dále pak byla rozšířena nabídka povinně volitelných předmětů na obou stupních školy o tyto předměty: Malý čtenář pro žáky 2. a 3. ročníku. Dělené hodiny českého jazyka pro žáky 4. a 5. ročníku se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadané Mediální výchova pro žáky na 2. stupni zaměřeného na čtenářskou a informační gramotnost. Dělené hodiny pro žáky 2. stupně (laboratorní práce) a praktické cvičení (přírodovědná praxe pro žáky 8. ročníku) v přírodovědných předmětech. Bylo vytvořeno napříč všemi šablonami celkem 1152 nových vzdělávacích materiálů (pracovních listů) a 420 DUM pro žáky. Bylo proškoleno 46 pedagogů školy a v rámci šablony II/4 bylo umožněno absolvovat roční jazykové kurzy anglického jazyka. Školení byla zaměřena zejména na nové metody a formy vzdělávání žáků.
|