|
Popis:
|
Proškolení pedagogických pracovníků přispělo k prohloubení kompetencí učitelů v oblasti výuky s využitím informačních technologii a ke zvýšení četnosti využívání inovativních metod a forem ve vyučování. Nové informační technologie a inovativní metody výrazně zvýšil u žáků zájem o výuku. Názornost, originalita a interakce mezi učitelem a žákem se staly novým rysem výuky ve škole. Během realizace projektu byly vytvořeny a ověřeny výukové materiály do vzdělávacích oblastí na 1. stupni i na 2. stupni základní školy. Podařilo se přejít z klasické výuky k výuce využívající interaktivní techniku. Škola zavedla e-learning systém. Cíle, které byly stanoveny v projektovém záměru, byly úspěšně naplněny. Prostřednictvím projektu škola vytvořila podmínky pro zkvalitnění práce. Díky přechodu k interaktivní formě výuky se učitelé naučili pracovat jiným stylem a naučili se vytvářet výukové materiály, podporující mezipředmětové vztahy, využívání techniky v procesu vzdělávání.
|