V projektovém záměru si škola dala za cíl zkvalitnit a zefektivnit výuku. Tohoto zkvalitnění bylo dosaženo metodickým vzděláváním pedagogických pracovníků a používáním nových metodických pomůcek a učebních materiálů při vyučování. Ke splnění tohoto cíle byly vybrány následující klíčové aktivity: I/3 - V rámci aktivity se pedagogové zúčastňovali školení a vzdělávacích akcí se zaměřením na čtení s porozuměním a na metody počátečního čtení. Školením prošli všichni pedagogové na škole. Poznatky a nové metody byly uplatňovány při každodenní práci s dětmi. Škola považuje čtenářskou gramotnost za velmi důležitou pro další vzdělávání dětí. Kurzy byly pro pedagogy přínosné, získali tak nové poznatky a podněty pro svou práci. IV/3 - Aktivitu splnili dva pedagogové. Na kurzu získali náměty a podněty pro práci v hodinách matematiky a geometrie. Seznámili se s novými formami, aktivitami, které využívají při vyučování. III/2 - K realizaci této aktivity bylo třeba nejprve vytvořit materiální a technické podmínky na škole. Za peníze z projektu byly vybaveny učebny interaktivními tabulemi a novými tabulemi pro popis fixem. Škola vybavila počítačovou učebnu s 10 žákovskými počítači. Zajištěno bylo kompletní připojení k internetu. Po zajištění materiálních podmínek se pedagogové zapojili do vytváření sad digitálních učebních materiálů. Během realizace projektu bylo vytvořeno 9 sad digitálních učebních materiálů pro 3 tématické celky. Všechny materiály byly ověřeny ve výuce a přispěly ke zkvalitnění vyučovacího procesu. Práce s DUMy žákům hodiny zpestřila. Materiály jsou k dispozici na portálu www.dumy.cz. Realizace projektu posunula školu hodně dopředu. Díky dotaci bylo možné malou vesnickou školičku přiblížit modernímu vyučování, vybavit ji potřebnou technikou, kterou by nebylo možné pořídit z prostředků zřizovatele.
|