|
Cílem projektu bylo prostřednictvím nových učebních metod a nástrojů, které využívají digitální technologie, docílit zlepšení stavu vzdělávání studentů na Arcibiskupském gymnáziu v Kroměříži. Realizační tým projektu, díky novým technickým a materiálním podmínkám a možnostem motivace ke zlepšení studijních výsledků studentů, vytvořil 27 výukových sad, každou o 20 DUMech - digitálních učebních materiálech. Sady byly vytvářeny v rámci výukových předmětů dle osnov pro gymnaziální vzdělávání s přihlédnutím ke specifikaci ŠVP školy. Zastoupeny jsou prakticky všechny klíčové výukové předměty reprezentující přírodní, humanitní a technické vědy. Každá sada byla taktéž v rámci výuky odpilotována popř. dle zpětné vazby studentů doplněna či zkorigována. Pedagogové účastí na projektu vytvořili nejenom hodnotné učební pomůcky, ale sami se naučili IT techniku ve výuce aktivně používat. V současné době se tak díky tomuto i předchozím IT projektům staly digitalizované učební pomůcky běžnou součástí většiny vyučovaných předmětů, čímž došlo také k zefektivnění práce se studenty a v nemalé řadě i díky naprosto originální autorské tvorbě pedagogů i k zatraktivnění výuky pro studenty. Zpracovatelé při vlastní tvorbě využívali jak doporučené internetové portály, tak také portál kraje, na kterém se nacházely již hotové sady DUMů jiných kolegů.Uvědomili si význam přenositelnosti výukových sad, a přizpůsobili svoji tvorbu tak, aby byla použitelná i na jiných školách.
|