Cílem projektu bylo prostřednictvím šablon I/1 Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje čtenářské a informační gramotnosti žáků základních škol I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti I/3 Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti žáků základních škol a k individualizaci výuky v této oblasti. II/1 Individualizace výuky cizích jazyků II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji výuky cizích jazyků II/3 Metodický kurz pro učitele cizích jazyků II/4 Roční jazykové kurzy pro učitele cizích jazyků v ČR II/5 Jazykové kurzy pro učitele cizího jazyka v zahraničí III/1 Individualizace výuky prostřednictvím digitálních technologií III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT III/3 Vzdělávání pedagogických pracovníků pro oblast digitálních technologií IV/1 Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje matematické gramotnosti žáků základních škol IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základních škol IV/3 Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji matematické gramotnosti žáků základních škol a k individualizaci výuky v této oblasti V/1 Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje přírodovědné gramotnosti žáků základních škol a pro posilování empirických činností žáků ve výuce přírodovědných předmětů. V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd. V/3 Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji přírodovědné gramotnosti žáků základních škol a k individualizaci výuky v této oblasti VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti. VI/3 Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji finanční gramotnosti žáků základních škol. VII/1 Prevence rizikového chování VII/2 Zapojení asistenta pedagoga do procesu inkluzivního vzdělávání žáků se SVP VII/3 Zapojení školního speciálního pedagoga nebo školního psychologa do procesu inkluzívního vzdělávání žáků se SVP docílit zlepšení stavu počátečního vzdělávání na základní škole. Cíle projektu byly naplněny.
|