V rámci projektu jsme stanovili cíl zvýšit počítačové a technologické gramotnosti u podpořených pedagogů na 31 partnerských školách. Smyslem bylo motivovat a naučit pedagogy pracovat ve výuce s mobilními dotykovými zařízeními, vhodně je začlenit do vyučovacího procesu a využívat k tomu všechny dostupné nástroje - programy, aplikace, cloudové řešení a online výukové zdroje. V rámci KA01 jsme v úvodním semináři proškolili 45 ředitelů a vedoucích pracovníků v zadávání veřejných zakázek a rovněž 45 osob v kurzu Tablety ve výuce. V kurzu Vademecum uživatele v inform.technologiích bylo proškoleno 28 osob. Klíčová aktivita 02 mentoring probíhala od druhého monitorovacího období, pro tuto aktivitu jsme vytvořili samostatný formulář, ve kterém jsme zaznamenávali téma mentoringu, počet mentorovaných osob a délku mentoringu, celkem vykazujeme 432 mentorovaných pedagogů. V průběhu KA03 jsme zrealizovali semináře Svět internetu - zdroj informací ale i nebezpečí. V rámci tohoto semináře si pedagogové vyzkoušeli pokročilou práci při vyhledávání, sdílení a ochraně dat. Proškoleno bylo 447 osob. Využity byly e-learningové konzultace. V KA04 byly realizovány kurzy Microsoft Office 365, nástroj pro školní komunikaci (48 školených osob), Google Apps pro začátečníky (394 školených osob), IPad praktický pomocník ve výuce (193 školených osob), Android ve škole (51 školených osob), Operační systém Microsoft a jeho využití ve škole (167 osob). V průběhu KA05 jsme školili v 5 nově akreditovaných seminářích obor. didaktik - Člověk a společnost s dotykem (142 osob), Motivujte a zaujměte tabletem na prvním stupni (229 osob), Tabletomatikománie (34 osob), Přírodní vědy optikou dotykových zařízení (68 osob), Tablet ve výuce jazyků (81 osob). Zejména v závěrečné fázi projektu proběhla jeho evaluace, školy zpracovaly 31 autoevaluačních zpráv part.škol, byla vypracována Celková autoevaluační zpráva a dodavatel zpracoval Závěrečnou evaluační zprávu zpracovanou nezávislým externím subjektem.
|