Projekt byl zaměřen na rozvoj a zkvalitnění kompetencí pedagogů a vedoucích pracovníků partnerů v Královéhradeckém kraji při integraci ICT do výuky. Projekt svou podstatou, obsahem klíčových aktivit a celkovým pojetím výrazně přispěl k využívání nových moderních dotykových zařízení (notebooků) ve výuce. Projektem byla oslovena cílová skupina ved. pracovníků a pedag. zaměstnanců, kteří se do projektu zapojili prostřednictvím jednotlivých aktivit. V KA 1 byla provedena úvodní konference, kde byly ved. pracovníci školeni v oblastech veřejných zakázek a současných trendů v ICT, celkem se to týkalo 202 osob. V KA 2 byl vytvořen tým mentorů složený z 5 odborníků, kteří pedagogům partnerských škol poskytovali konzultace a technickou pomoc prostřednictvím telefonu, portálu - www. skolykhk.cz, ale většinou to bylo osobní komunikací u příjemce nebo u partnera, kdy byly využívány i dvě mobilní učebny zřízené ke školení pedagogických pracovníků. Mentoři budou poskytovat konzultace i po ukončení projektu. V KA 3 bylo proškoleno 28 metodiků ICT škol, kteří následně poskytovali podporu pedagogům i budou ji poskytovat po ukončení realizace projektu. V KA 4 zaměřené na - ICT co už máme - bylo proškoleno 633 pedagogů. V KA 5 zaměřené na - ICT co chceme - bylo proškoleno 640 pedagogů. V KA 6 zaměřené na - ICT oborová didaktika - bylo proškoleno 226 pedagogů. V KA 7 byla zpracována závěrečná evaluační zpráva, která vycházela z evaluačních zpráv jednotlivých partnerů. Pro seznámení partnerů s dosaženými výsledky v projektu, pozitivními i negativními zkušenostmi a dalšími novými trendy v ICT, které nebylo možné postihnout ve školeních, byla provedena závěrečná konference. Vytvořeno bylo:
- portál projektu
- mobilní učebna vybavená dotykovými notebooky
- mobilní učebna vybavená dotykovými tablety
|