Projekt byl zaměřen na zefektivnění využití stávajících IT zařízení ve školách a školských zařízení, klade si za cíl efektivněji využívat dostupná zařízení a lépe integrovat ICT ze strany učitelů do výuky. Základní popis aktivit v projektu (celkem 7 klíčových aktivit, KA)
- vzdělávání ředitelů, systémová podpora vedení školy
- metodická a technická podpora pedagogických pracovníků, a to i po skončení projektu (prostřednictvím Metodiků ICT na vybraných školách)
- vzdělávání pedagogických pracovníků pro zlepšení a zefektivnění integrace ICT do výuky
- evaluace přínosů projektu.
Kurzy byly akreditovány ze strany MŠMT v režimu DVPP. Projekt ŠKOLA DIGITÁLNÍHO VĚKU byl zahájen 29. října 2014 a termínem ukončení projektu je 28. září 2015. Jednotlivé klíčové aktivity jsou: KA 1 - VZDĚLÁVÁNÍ VEDOUCÍCH PRACOVNÍKŮ ŠKOL - A1 KA 2 - PODPORA PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ - A2 KA 3 - PODPORA METODIKA ICT NA ŠKOLÁCH - A3 KA 1 až KA 3 jsou zaměřeny na systémovou podporu vedoucích pracovníků, metodickou a technickou podporu při využití, metodickou a technickou podporu při využití a integraci moderních nástrojů informační technologie do výuk a integraci moderních nástrojů informační technologie do výuky. KA 4 - VYUŽITÍ STÁVAJÍCÍ IT VE VÝUCE - B1 KA 5 - VYUŽITÍ NOVÝCH IT NÁSTROJŮ V INTERAKTIVNÍ VÝUCE - B2 KA 6 - PODPORA TVORBY OBOROVÝCH DIDAKTIK - B3 V rámci této KA 4 až KA probíhala školení pedagogických pracovníků prostřednictvím prezenční formy studia tak, aby byli co nejlépe seznámeni se stávajícím využíváním informačních technologií na své škole, s nově pořizovanými nástroji pro své využití ve výuce, a to především notebooky, netbooky a tablety, čili primárně dotyková zařízení a motivací k tvorbě oborových didaktik ve výuce. KA 7 - EVALUACE PŘÍNOSŮ A DOPADŮ PROJEKTOVÝCH AKTIVIT
|