Projekt byl zaměřen na zkvalitnění vysokoškolského vzdělávání v biomedicínských oborech tak, aby byli studenti schopni získané poznatky aplikovat při výběru, použití a interpretaci vhodné laboratorní metody pro diagnózu a terapii chorob a ke studiu jejich molekulární podstaty. V rámci projektu bylo inovováno 62 a zavedeno 18 předmětů čímž byl vytvořen provázaný systém dokumentující aplikovatelnost metod laboratorní medicíny do výuky napříč biomedicínskými obory na lékařské fakultě, fakultě zdravotnických věd a přírodovědecké fakultě. Byla tím značně posílena vnitřní mobilita studentů v biomedicínských oborech, včetně doktorského studia. Do realizace projektu bylo po odborné stránce zapojeno 67 pracovníků, kteří připravovali studijní programy, podklady a materiály do výuku. Dále bylo zrealizováno 10 přednášek zahraničních expertů z evropských pracovišť, které vhodně doplnily samotnou realizovanou výuku a přinesly přidanou hodnotu ve vzdělávání akademických pracovníků, kteří tak mohou do své práce zahrnout poznatky z jiných pracovišť. Jako doplňující aktivita, která provázala získané teoretické znalosti s praxí, bylo zrealizování praxí a stáží na tuzemských i zahraničních pracovištích, kterých se zúčastnili studenti zapojených oborů.
|