Realizací projektového záměru bylo dosaženo zlepšení materiálních a technických podmínek vzdělávání žáků, zlepšení znalostí, dovedností a schopností žáků v oblasti čtenářské a informační gramotnosti, zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů a cizích jazyků. Individualizací výuky byla posílena výuka anglického jazyka využíváním aktivizujících vyučovacích metod, individuálním přístupem, výukou prostřednictvím ICT. Podpořen byl rozvoj čtenářské a informační gramotnosti žáků, který napomohl k odstranění problémů žáků v práci s textem nejen v ČJ, ale i v předmětech naukového zaměření - nalézání souvislostí, vyvozování závěrů, srovnávání informací. Individualizací výuky matematiky byla zkvalitněna výuka matematiky se zaměřením na rozvoj klíčových kompetencí žáků. Totéž v přírodovědných předmětech se zaměřením na využití ICT a zpestření výuky kvalitními pomůckami a metodickými materiály. V průběhu realizace projektu byly vytvořeny učební materiály, které jsou všemi vyučujícími všech předmětů v daných ročnících využívány. Do realizace projektu byli zapojeni žáci všech ročníků 1. a 2.stupně ZŠ. Realizací projektu byla posílena vzdělanost pedagogických pracovníků v oblasti využívání ICT, v oblasti metodické, odborné a v oblasti výuky cizích jazyků. Informace, zkušenosti a dovednosti ze vzdělávacích seminářů jsou vyučujícími vzájemně předávány a využívány. Finanční prostředky byly efektivně využity, byl podpořen profesní růst a zvýšena kvalifikovanost pedagogických pracovníků. Všechny zvolené klíčové aktivity byly zrealizovány. Počtem zvolených šablon jednotlivých klíčových aktivit, všemi výstupy v uvedených klíčových aktivitách byl projekt naplněn.
|