Pedagogové se zapojili do klíčové aktivity KA II/3 Metodický kurz učitele cizích jazyků. Učitelky, které kurzy absolvovaly, je hodnotily jako přínosné pro práci ve vyučování. Nové metody a formy práce obohatily výuku anglického jazyka ve všech ročnících. Jako jediné negativum této klíčové aktivity bylo nedostatek kurzů pro německý jazyk, proto se nemohly zapojit do KA II/3 všichni předpokládaní učitelé. Další klíčové aktivity KA III/2 se zúčastnili téměř všichni učitelé školy. Vytváření výukových materiálů výrazně posunulo úroveň používání digitálních technologií ve výuce, ale hlavně IT gramotnost učitelů. Každý učitel vytvářel DUM hlavně pro svou potřebu, pro své vyučovací předměty. Odzkoušením těchto materiálů ve výuce se potvrdil smysl jejich práce. Pro učitele byla používání DUM ve výuce zpestření, ale i zjednodušení práce v tom, že do svých příprav pouze vložili odkaz na konkrétní DUM. Používáním nových digitálních technologií se zvýšila kvalita výuky. Pro žáky je používání DUM zpestření výuky, jsou vzděláváni podle nových trendů a lépe pochopí výklad nového učiva. Zkušenosti ukázaly, že používání digitálních technologií je vhodné skloubit s klasickými výukovými metodami a formami práce. Klíčová aktivita KAIII/3 Vzdělávání pedagogických pracovníků pro oblast digitálních technologií zvýšila úroveň znalostí práce s těmito technologiemi a připravila učitele na jejich používání v praxi a při přípravě na výuku. Celkově bychom práci na projektu hodnotili jako velké pozitivum pro práci učitelů ve výuce a jejich přípravě pro práci s dětmi ve všech ročnících naší základní školy.
|