Projekt Inovativní přístup k výuce angličtiny na školách ve Zlínském kraji byl primárně zaměřen a po celou dobu realizace projektu byl také směřován k podpoře výuky angličtiny prostřednictvím její modernizace, zavádění netradičních forem do výuky a zlepšování podmínek pro využívání nejmodernější prezentační a multimediální techniky ve výuce, a to i mimo standardní vyučování. Realizací projektu bylo rovněž dosahováno navázání a rozvoje partnerství mezi základními a středními školami za účelem výměny poznatků a předávání zkušeností. Projekt byl úspěšně realizován po dobu 29 měsíců na 17 školách Zlínského kraje (9 ZŠ a 8 SŠ), které byly do projektu zapojeny na bázi partnerství bez finanční spoluúčasti. Všechny aktivity projektu byly směřovány především k cílové skupině žáků základních a středních škol Zlínského. Za dobu realizace projektu bylo podpořeno více jak 4 000 žáků a kolem 100 pedagogů se podílelo na samotné realizaci projektu jako jeho zaměstnanci a vytvářeli početný projektový tým. Jednotlivé projektové aktivity se setkaly s velkým úspěchem jak mezi žáky, tak i pedagogy partnerských škol. Vzájemná spolupráce mezi školami navzájem, mezi jednotlivými školami a Krajským koordinačního centrem a spolupráce celého projektového týmu probíhala bez jakýchkoliv obtíži po celou dobu jeho realizace a také díky tomu se podařilo úspěšně dosáhnout všech stanovených cílů projektu.
|