Projekt byl zaměřen na problematiku vzdělávání mimořádně nadaných žáků ve Zlínském kraji. Obsahoval přípravu a realizaci inovovaných metod a forem práce s nimi, které povedou k obohacení školní výuky a rozvoji jejich vysoké vědomostní úrovně a nadání. Realizací projektu bylo dosaženo vytvoření metodického a konzultačního centra pro učitele ZŠ, rodiče MNŽ a nadané žáky. Pilotní zpracování, ověření v praxi a finální dokončení 355 výukových materiálů do hlavních předmětů v 1.- 5. ročníku formou PowerPoint. prezentací, badatelských úloh, pracovnívh listů a příprava 25 scénářů pro ročníkové práce žáků. Byla navázána spolupráce s pedagogy víceletého gymnázia ve Zlíně, při níž pro MNŽ byl připraven soubor 10 seminářů na 1 šk. rok. Žáci 5. roč. si rozšířili a prohloubili své znalosti v přírodovědných oblastech o nové souvislosti a vztahy. V rámci e-learningového vzdělávání připravili odborníci z MFF UK v Praze a PřF UK pro nadané žáky 4 samostatné moduly, tzv. T- doupata z oblasti chemie, biologie, matematiky a fyziky.
|