Projektovým záměrem bylo zajistit žákům dobré základy anglického jazyka a vést je k pochopení nezbytnosti znalosti cizích jazyků, zkvalitnit a zefektivnit výuku anglického jazyka, matematiky, informačních a komunikačních technologií a ve vzdělávací oblasti Člověk a příroda, snížit výskyt rizikového chování žáků a umožnit rovný přístup ke vzdělávání žákům se specifickými vzdělávacími potřebami. Díky možnostem výběru vhodných šablon, se projektový záměr podařilo naplnit. Individualizace výuky v anglickém jazyce prostřednictvím hodin s rodilým mluvčím umožnila žákům na určité jazykové úrovni bez ostychu přirozeně komunikovat, zefektivnění výuky anglického jazyka nastalo využitím nově vzniklých výukových materiálů. Po skončení projektu i nadále budeme žákům nabízet v rámci volnočasových aktivit konverzaci v jazyce s rodilým mluvčím. Pro zkvalitnění výuky v moderních informačních a digitálních technologií se díky individualizaci žáci na určité úrovni znalostí a dovedností zdokonalovali a rozvíjeli svoje výtvarné schopnosti v počítačové grafice, svými dovednostmi se dostali na úroveň velmi kvalitně zpracovaných prezentací na dané téma. Výukové materiály, které se týkaly matematické gramotnosti podporují správné navození pojmu zlomek, trojúhelník a sledují následnou návaznost ve vytváření těchto pojmů mezi 1. a 2. stupněm ZŠ.
|