Realizací projektu došlo ke zvýšení kompetencí řídících a pedagogických pracovníků na 15 málotřídních školách v Kraji Vysočina v oblasti řízení, personální politiky a realizace kurikulární reformy. Cíle a záměry projektu byly realizovány prostřednictvím dalšího vzdělávání pedagogických a řídících pracovníků, včetně exkurzí. Vzdělávání bylo realizováno odborníky ve vzdělávání dospělých, bylo orientováno výhradně prakticky s využitím interaktivních metod výuky, se zapojením všech účastníků. (Celkově v rozsahu 203 hodin). Získané znalosti a dovednosti byly prakticky ověřovány, rozvíjeny a procvičovány na setkávání managementu těchto škol, které bylo metodicky a tematicky zaměřeno na šíření příkladů dobré praxe, na výměnu zkušeností a zakončeno odbornou konferencí málotřídních škol. (Celkově v rozsahu 60 hodin). Teoretické a praktické aktivity projektu se staly základem pro vytvoření sítě metodických poradců, z řad aktivních řídících pracovníků málotřídních škol zapojených do projektu. Výstupy projektu byly prostřednictvím internetového portálu pro málotřídní školy zprostředkovány i dalším málotřídním školám v Kraji Vysočina, které do projektu nemohly být zapojeny. Na MŠMT byly akreditovány z jednotlivých klíčových aktivit projektu vzdělávací programy s ohledem na specifické podmínky a potřeby při vzdělávání pedagogických pracovníků těchto málotřídních škol.(Celkem 28 akreditací). Výstupy projektu: všechny plánované výstupy projektu byly splněny
- u ped. a řídících pracovníků 15 málotřídních škol byla zvýšena kvalita řízení a výuky, tyto školy aktivně spolupracovaly při šíření příkladů dobré praxe, včetně výstupů na portál
- 15 ředitelů/lek spolupracujících škol bylo vyškoleno v klíčových kompetencích
- 15 vedoucích MŠ bylo proškoleno ke zvýšení kompetencí v oblasti řízení jakosti školy
- bylo vytvořeno a akreditováno u MŠMT 28 vzdělávacích programů v systému DVPP
- byl vytvořen a využíván internetový portál pro málotřídní školy
- byla vytvořena publikace ""To nejlepší z portálu""
|