Popis:
|
Projekt byl zaměřen na inovace pedagogických, výtvarně pedagogických a uměnovědných studijních oborů, které garantují řešitelské katedry Pedagogické a Filozofické fakulty UP v Olomouci. Na základě mezioborové spolupráce byly provedeny potřebné dílčí inovace 67 stávajících disciplín a vytvořeno 10 nových mezioborových studijních modulů (v rámci stávajících akreditací), každý o rozsahu 10 disciplín, doplněné studijními oporami a didaktickými pomůckami. Obsah modulů reflektoval zejména rozvoj vizuální komunikace, nových médií a informačních a komunikačních technologií a orientován byl rovněž na uměleckou tvorbu, chápanou jako proces specifického poznání, během něhož jsou překračovány hranice jednotlivých oborů. Došlo také k podpoře studentských praxí, zvýšení propojenosti vzdělávání s potřebami praxe a k realizaci studijních seminářů a pobytů, během nichž byly zvýšeny jazykové a odborné kompetence zapojených akademických pracovníků a doktorandů. Pozornost byla věnována také zavedení dosud chybějícího systému zjišťování kvality výuky.
|