Cílem projektu Inovace výuky bylo posílit všechna prioritní témata, podpořit všechny žáky základní školy alespoň v jednom prioritním tématu a podpořit převážnou většinu pedagogického sboru. Cíle stanovené projektem byly úspěšně splněny. Zhodnocení úspěšnosti jednotlivých šablon: I/1 Výsledky žáků jsou velmi patrné. Žáci rádi čtou, čtou lépe a čtou s porozuměním. I/3 Vyučující českého jazyka 1. a 2. stupně načerpali vědomosti v kurzech, které jsou využívány v hodinách českého jazyka. II/1 Velkým přínosem byl nižší počet žáků, který umožnil individuální přístup, více času na vysvětlení a procvičení učiva, zařazení aktivit, které lépe pomáhaly zvládnutí látky. III/1 Žáci 4. a 5. ročníku se naučili efektivně a smysluplně využívat komunikační a informační technologie III/2 Byly vytvořeny DUM pro výuku předmětů: Anglický jazyk, Přírodověda, Informatika, Dějepis, Zeměpis, Občanská výchova. Prostřednictvím DUM se výuka stala pro žáky zajímavější, přitažlivější, přehlednější, názornější a efektivnější. IV/2 Byly vytvořeny VM pro výuky Matematiky a výuka se tak stala názornější zejména díky animacím. V/1 Byly realizovány dva týdenní přírodovědné terénní kurzy pro žáky 6. a 7. ročníků. Kurzy byly zaměřeny na ochranu přírody a trvale udržitelný rozvoj krajiny. Konaly se ve dvou odlišných oblastech, v Krkonoších a na Vlašimsku. V/3 Cílem bylo zdokonalit pedagogické pracovníky vyučující na 2. stupni ve formách a metodách rozvíjející přírodovědnou gramotnost. Cíl byl splněn. VI/2 Byly vytvořeny VZ pro předmět Matematika a Pracovní činnosti, jejichž cílem bylo zvýšit informovanost žáků 2. stupně v oblasti finanční gramotnosti. Cíl byl splněn. VI/3 Cílem bylo zdokonalit znalosti v oblasti finanční gramotnosti u pedagogických pracovníků 2. stupně. Cíl byl splněn. VII/1 Program splnil zásady primární prevence: komplexnost, kontinuita, práce s malou skupinou a interaktivita programu.
|