Detail projektu

Název projektu: Inovace výuky
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.0298
Typ projektu: individuální projekt ostatní (IPo)
Prioritní osa: Prioritní osa č. 1: Počáteční vzdělávání
Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách
Geografické vymezení: Středočeský kraj
Doba realizace: od 1. září 2010 do 28. února 2013
Celková alokovaná částka: 901 404,00 Kč
Webová stránka: http://www.zszizelice.cz/
Popis:

Cílem projektu Inovace výuky bylo posílit všechna prioritní témata, podpořit všechny žáky základní školy alespoň v jednom prioritním tématu a podpořit převážnou většinu pedagogického sboru. Cíle stanovené projektem byly úspěšně splněny.

Zhodnocení úspěšnosti jednotlivých šablon:

I/1 Výsledky žáků jsou velmi patrné. Žáci rádi čtou, čtou lépe a čtou s porozuměním.

I/3 Vyučující českého jazyka 1. a 2. stupně načerpali vědomosti v kurzech, které jsou využívány v hodinách českého jazyka.

II/1 Velkým přínosem byl nižší počet žáků, který umožnil individuální přístup, více času na vysvětlení a procvičení učiva, zařazení aktivit, které lépe pomáhaly zvládnutí látky.

III/1 Žáci 4. a 5. ročníku se naučili efektivně a smysluplně využívat komunikační a informační technologie

III/2 Byly vytvořeny DUM pro výuku předmětů: Anglický jazyk, Přírodověda, Informatika, Dějepis, Zeměpis, Občanská výchova. Prostřednictvím DUM se výuka stala pro žáky zajímavější, přitažlivější, přehlednější, názornější a efektivnější.

IV/2 Byly vytvořeny VM pro výuky Matematiky a výuka se tak stala názornější zejména díky animacím.

V/1 Byly realizovány dva týdenní přírodovědné terénní kurzy pro žáky 6. a 7. ročníků. Kurzy byly zaměřeny na ochranu přírody a trvale udržitelný rozvoj krajiny. Konaly se ve dvou odlišných oblastech, v Krkonoších a na Vlašimsku.

V/3 Cílem bylo zdokonalit pedagogické pracovníky vyučující na 2. stupni ve formách a metodách rozvíjející přírodovědnou gramotnost. Cíl byl splněn.

VI/2 Byly vytvořeny VZ pro předmět Matematika a Pracovní činnosti, jejichž cílem bylo zvýšit informovanost žáků 2. stupně v oblasti finanční gramotnosti. Cíl byl splněn.

VI/3 Cílem bylo zdokonalit znalosti v oblasti finanční gramotnosti u pedagogických pracovníků 2. stupně. Cíl byl splněn.

VII/1 Program splnil zásady primární prevence: komplexnost, kontinuita, práce s malou skupinou a interaktivita programu.

Informace o příjemci

Název příjemce: Základní škola T. G . Masaryka Žiželice , okres Kolín
IČO subjektu: 70998973
Webová adresa: http://www.zszizelice.cz/

Publikované produkty

  • Anglický jazyk
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – Jazyk a jazyková komunikace, Cizí jazyk, anglický
  • Dějepis
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – dějepis, Člověk a společnost
  • Finanční gramotnost
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – výchova k občanství, Člověk a společnost
  • Informatika
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – Informatika a informační a komunikační technologie
  • Matematika I.
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – Matematika a její aplikace
  • Matematika II.
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – Matematika a její aplikace
  • Matematika III.
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – finanční gramotnost, Matematika a její aplikace
  • Občanská výchova
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – výchova k občanství, Člověk a společnost
  • Přírodověda
    Studijní/vzdělávací materiál
    1. stupeň ZŠ – Člověk a jeho svět
  • Zeměpis
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – zeměpis, Člověk a příroda
cinego