|
Projekt započal 1. 3. 2012 a postupně v něm bylo realizováno pět klíčových aktivit:
- 1. Tvorba nových vzdělávacích materiálů pro diagnostiku
Průběh KA byl v souladu s podrobným popisem realizace klíčové aktivity uvedené v žádosti o podporu projektu jak po obsahové stránce tak ve vazbě na harmonogram. Byly naplněné stanovené výstupy projektu dle popisu uvedeného v žádosti o finanční podporu projektu.
- 2. Inovace e-learningového prostředí portálu Coptel
Viz KA1.
- 3. Konverze vzdělávacích materiálů do e-learningu portálu Coptel
Viz KA1.
- 4. Pilotní ověření výuky se vzdělávacími materiály pro diagnostiku
Průběh KA byl po obsahové stránce v souladu s podrobným popisem realizace klíčové aktivity uvedené v žádosti o podporu projektu. Ve vazbě na harmonogram bylo potřeba provést nepodstatnou změnu projektu a aktivitu prodloužit předsunutím jejího začátku z důvodu spojení výběrového řízení s poptávkou plnění z projektu 1.5 - "Šablony", což mělo za následek přechod do režimu veřejné zakázky a s tím související větší časovou náročnost. Byly naplněné stanovené výstupy projektu dle popisu uvedeného v žádosti o finanční podporu projektu.
- 5. Evaluace zkvalitnění výuky
Viz KA1. Vytvořili jsme dva vzdělávací materiály do oblasti autodiagnostiky o rozsahu nejméně 100 stran ? jeden pro učební obory, druhý pro maturitní (KA1), inovovali jsme vzdělávací portál COPTEL, který byl doplněn o novou instanci, nové funkce a nové autodiagnostické video tutoriály (KA2), konvertovali jsme učební materiály vytvořené v KA1 do interaktivní podoby na portálu COPTEL (KA3), pořídili jsme diagnostické simulační panely a jejich využití a využití učebních materiálů na COPTELu jsme pilotně ověřili na 160 žácích v první pololetí školního roku 2013/2014 (KA4) a z tuto pilotáž jsme pak následně evaluovali především formou dotazníkového šetření (KA5). Projekt byl ukončen 28. 2. 2014.
|