Pomocí metodického vzdělávání, podpůrných kurzů a mentoringem pedagogických pracovníků došlo k tvorbě a následnému používání nových metodických pomůcek a učebních materiálů ve výuce. Zvýšení efektivity při výuce žáků naší školy ve vybraných prioritních tématech probíhalo formou individualizace výuky (při praktickém vyučování) a podporou při vzdělávání. Někteří žáci s méně závažnými formami postižení se zapojili na trhu práce - našli zaměstnání v chráněných dílnách a zároveň škola navázala užší spolupráci budoucími možnými zaměstnavateli žáků naší praktické školy. Klíčová aktivita III/2 Byly vytvořeny 3 sady vzdělávacích materiálů pro tři tematické oblasti, které jsou zveřejněné na veřejně dostupném portálu a jsou archivovány v elektronické podobě. Klíčová aktivita V/1 Tato aktivita byla splněna - byly zajištěny nové místa pro praktické vyučování a zároveň došlo ke snížení počtu žáků ve stávající skupině. Klíčová aktivita VI/3 V rámci aktivity byly podpořeny znalosti a dovednosti pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj finanční gramotnosti žáků. Pedagogičtí pracovníci se účastnili odborných seminářů a dalších vzdělávacích aktivit zaměřených na rozvoj finanční gramotnosti žáků a na využívání efektivních vyučovacích forem. Pedagogičtí pracovníci spolupracují na vytváření strategie v oblasti finančního vzdělávání napříč vyučovacími předměty a vyhodnocení implementace finanční gramotnosti v ŠVP. Těmito aktivitami byl v pedagogický sbor veden k užší spolupráci - k týmové spolupráci, což následně vedlo k zlepšení klimatu v naší škole. Cíle projektu byly zdárně naplňeny.
|