Popis:
|
Během realizace projektu bylo vytvořeno 600 výukových jednotek pro podporu výuky anglického a německého jazyka na ZŠ. 198 jednotek vzniklo pro anglický jazyk úrovně 5. ročníků, 282 jednotek pro anglický jazyk na úrovni 9. ročníků a 120 jednotek pro podporu výuky německého jazyka na úrovni 9. ročníků. Jednotky byly rovnoměrně rozděleny tak, aby vždy po třech tvořili jeden komplexní výukový materiál. Danou trojici tak vždy tvořila jednotka pro podporu poslechových dovedností, jednotka pro podporu čtení a jednotka pro produktivní podporu psaní. Všechny jednotky měly stejný formát a rozsah daný metodickými skripty, které byly pro potřeby projektu vytvořeny a podle kterých bylo provedeno též školení všech tvůrců těchto jednotek. U poslechové části bylo zajištěna digitalizace nahrávky vždy od rodilých mluvčích. Všechny materiály pak byly převedeny do elektronické podoby do e-learningového prostředí Moodle, ve kterém byly také při výuce ověřeny. Ověření prováděli při hodinách cizích jazyků sami tvůrci, kteří byli na práci v Moodlu proškoleni a pro které v rámci projektu vznikla metodická návodná skripta, jak tuto aktivitu úspěšně provézt a zdokumentovat.
|