Projekt byl realizován ve 3 klíčových aktivitách. Začátek projektu byl 1. 3. 2013 a jeho konec byl posunut na 30. 11. 2014. Na začátku projektu došlo k vybrání 16 pedagogů, kteří se účastnili vzdělávání 1 x týdně po 3 hodinách s rodilým mluvčím nositele projektu Castle Englisch Language school. Jelikož došlo k posunutí celého projektu a z tohoto důvodu se již někteří pedagogové nemohli realizace projektu účastnit, byla uvolněná místa nabídnuta novému partneru projektu - ZŠ Vrchlického Liberec, p. o. Pedagogové, kteří byli nově do projektu zapojeni, prošli z počátku individuální výuku, aby byla dorovnána úroveň nabitých znalostí pro všechny zapojené účastníky projektu,následně se připojili k původní skupině. Celkem bylo podpořeno projektem 16 pedagogů ze 2 středních a 5-ti základních libereckých škol. V následující KA 02 - Tvorba materiálů - učitelé vytvářeli zapojení pedagogové výukové materiály, které následně posloužily rovněž k získání zpětné vazby od žáků. Výstupem této KA jsou 4 produkty zahrnující 50 výukových hodin a 10 gramatických témat pro ZŠ a 24 výukových hodin a 6 gramatických témat pro SŠ. Třetí a závěrečná fáze projektu zahrnovala KA 03 - Zajištění zpětné vazby. V rámci této aktivity probíhaly pilotáže vytvořených materiálů, které byly ověřovány v hodinách angličtiny na jednotlivých partnerských školách za účasti metodika. Pedagogové tak získali dvojí zpětnou vazbu a to jak od žáků, tak od metodika - rodilého mluvčího. V rámci ověřování mohli pedagogové vytvořené materiály ještě dopracovat a doprecizovat s ohledem na získanou zpětnou vazbu. Výstupem této aktivity je 856 podpořených žáků - z toho 401 dívek a 455 chlapců. Po celé období realizace projektu se scházel realizační tým a řešil aktuální problémy a potřeby projektu. Zároveň byla po celou dobu projektu zajišťována povinná publicita projektu. Byly naplněny všechny plánované aktivity projektu, které byly deklarovány v žádosti o dotaci.
|