|
Projekt byl realizován od července 2013 do listopadu 2014 a v jeho průběhu jsme se snažili, aby se děti seznámily se systémem řízení města, s kulturními památkami jednotlivých městských částí a jejich historií, s přírodními památkami a s činností zájmových organizací a průmyslových podniků. Uskutečnily se exkurze na Městský úřad, Městskou policii, do Kulturní agentury K3, kde proběhla beseda s kronikářem města, do televizního studia městské televize a redakce městských novin a následně 5 exkurzí do jednotlivých městských částí, kde se děti dozvěděly od zástupců spolupracujících organizací spoustu zajímavostí o svém městě. K jednotlivým akcím byly zpracovány pracovní listy a metodické materiály, testové otázky pro hlasovací zařízení Smart Response. Vyvrcholením této části projektu byla výtvarná soutěž a exkurze do Senátu Parlamentu ČR v Praze. Škola z finančních prostředků projektu zakoupila hlasovací zařízení Smart Response a byli proškoleni 3 pedagogičtí pracovníci v jeho užívání. V hodinách pracovních činností byly v rámci mezipředmětových vztahů využity nově zakoupené stavebnice Lego a Walachia a děti v těchto hodinách budovaly svá města. Druhá část projektu probíhala od září 2013 do června 2014 a týkala výuky anglického jazyka. Úspěšně se uskutečnilo 30 lekcí kroužku anglického jazyka pro nejmenší v souladu se scénáři zpracovanými pro tyto lekce a dále probíhala výuka anglického jazyka ve třetím ročníku ve dvou paralelních skupinách v zájmu zajištění individalizace výuky.
|