Obsahem předkládaného projektu byl proces inovace studijního programu Ekonomika a Management Ekonomické fakulty TUL. Inovace zahrnovala modularizaci navazujícího studia, inovaci 61 předmětů (z toho 21 v anglickém jazyce) a vznik 5 - 7 nových předmětů. Součástí inovace předmětů bylo zařazení nových didaktických metod, zejména tvorba e-learningové podpory pokročilé úrovně. V oblasti e-learningu prošli řešitelé inovace předmětů adekvátním školením. Součástí projektu bylo zároveň zavedení systémů monitoringu potřeb trhu práce a vnitřního hodnocení. Primární cílovou skupinou byli studenti oborů v rámci inovovaného programu jako uživatelé inovovaných předmětů. Sekundární cílovou skupinou byli akademičtí pracovníci inovující své předměty. Výstupy projektu (inovované předměty) byly částečně využívány ostatními studijními programy Ekonomické fakulty i dalších fakult TUL, kde se některé inovované předměty vyučovaly.
|