Popis:
|
Projekt byl zahájen 1. 9. 2010. Pedagogům a zaměstnancům školy byly představeny nové dvě asistentky pedagoga a zaměstnanec partnera projektu – terénní pracovník. Všem byla vysvětlena jejich náplň práce a postup při realizaci projektu. Učitelé prvního stupně začali vytipovávat žáky, u kterých je potřeba zvýšená pozornost při vyučování a rozdělily si asistentky pedagoga tak, aby ve stěžejních předmětech mohly být přítomny při vyučování. Jejich práce byla soustředěna především na hodiny psaní, čtení a počty. Počet žáků se podle potřeby stále měnil a k ustálení došlo až ve druhém čtvrtletí školního roku, tedy někdy začátkem prosince 2010/2011. Asistentky pedagoga pracovaly při přímé asistenci při vyučování do konce školního roku celkem 43 hodin týdně, při kterých se věnovali 78 žákům z toho individuálně 46 žákům. V měsících červenci a srpnu si asistentky čerpaly dovolenou a koncem srpna se začaly připravovat na nový školní rok. V období od září 2011 do konce projektu tzn. do února 2012 se jedna z asistentek věnuje především žákyni, která je po těžkém úrazu, a proto i počet žáků, se kterými asistentky pracují, je nižší. V době od září 2011 do února 2012 asistentky pracují při přímé asistenci celkem 42 hodin týdně s 57 žáky z toho individuálně s 31 žáky. Již výše uvedená čísla dokazují, že jejich práce je velmi důležitá a je oceňována nejen samotnými pedagogy, kterým jejich asistence velmi pomáhá, ale především je kladně hodnocena rodiči dětí. Díky této aktivitě bylo během projektu celkově podpořeno - Počet podpořených osob v počátečním vzdělávání celkem 115, z toho 54 dívek a 61 chlapců.
|