Projekt podpořil vzdělávání na prvním a především druhém stupni tak, aby docházelo k výměně zkušeností prvního a druhého stupně v návaznosti na střední školu, profilaci žáků směrem k jejich budoucímu profesnímu zaměření. Aktivity projektu žáky motivovaly k aktivnějšímu zapojení do výuky a vedly je k větší samostatnosti při řešení úkolů a problémů a využívání teoretických znalostí pro řešení praktických problémů (projektové vyučování, finanční gramotnost atd.) s důrazem na mezipředmětové vazby. Projekt byl zaměřen také na rozvoj klíčových kompetencí žáků důležitých pro úspěšné zařazení na trh práce. Průřezové téma, které procházelo celým projektem, je předcházení sociálně patologickým jevům (např. nezaměstnanost, dluhová past atd.). Díky inovativním metodám výuky projekt podpořil tvořivost a sebeprezentaci žáků. Všechny cíle projektu byly naplněny.
|