Projekt byl úspěšný a přispěl k dalšímu rozvoji školy v mnoha oblastech. Hlavní cíle i cíle dílčí byly naplněny. Škola díky projektu mohla zvýšit svoji aktivitu v oblasti začleňování žáků se specifickými výukovými potřebami a v oblasti logopedické depistáže. Pedagogové školy uplatňují nové formy práce (např. projekty) i díky dalšímu vzdělávání tak vytváří tvůrčí pracovní prostředí. Žáci mají o výuku zájem a odchází dobře připraveni na druhé stupně základních škol a úspěšně studují na víceletých gymnáziích. Pedagogové školy využívají vytvořené materiály nejen pro vlastní výuku, ale pro motivaci žáků, a rovněž slouží i jako zdroj informací a metodický zásobník pro nově příchozí pedagogy. Podařilo se díky projektu výrazně inovovat vybavenost v oblasti IT techniky a vybavenost pomůckami (knihy, interaktivní výukové materiály,...). Žáci s pomůckami a technikou aktivně pracují a využívají jí k všestrannému rozvoji. V oblasti jazykové komunikace se účastní projektu, kde si dopisují s anglicky mluvícími ze 4 kontinentů. Projektový záměr byl splněn na 100%. Projektových aktivit se účastnili všichni žáci i všichni pedagogové školy. Celkem bylo vytvořeno 180 vzdělávacích materiálů v oblasti matematiky, cizích jazyků a čtenářské a informační gramotnosti. Odučeno v rámci individualizace bylo 144 hodin v oblasti čtenářské gramotnosti, 144 hodin v oblasti matematiky a 72 hodin cizího jazyka - angličtiny. Získána byla i dvě osvědčení o absolvování DVPP v oblasti čtenářské gramotnosti. Výuka se i díky naplnění projektového záměru a všech cílů stává efektivnější a škola lépe obstojí v očích veřejnosti, především rodičů.
|