V praxi se podařilo naplnit veškeré cíle projektového záměru. Klíčové kompetence ve vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie jsou u žáků rozvíjeny ve vyučovacím předmětu Informatika. Výuka je inovována využíváním ICT (počítače, interaktivní tabule, výukový software) v různých vyučovacích předmětech. Rozvoj znalostí a dovedností s využíváním ICT u pedagogických pracovníků byl realizován prostřednictvím absolvování kurzů DVPP v této oblasti. Rozvoj znalostí a dovedností pedagogických pracovníků byl realizován v oblastech: rozvoj čtenářské a informační gramotnosti žáků, rozvoj matematické gramotnosti žáků, rozvoj přírodovědné gramotnosti žáků. V oblasti anglický jazyk byl proškolen jeden pedagog. Problémem při realizaci byla personální obměna členů projektového týmu (vzhledem k zástupům za MD). Zaměstnanci, kteří se účastnili jen krátkodobě, nebyli tolik osobně motivováni při realizaci projetku (i přes finanční ohodnocení). Nízký počet zaměstnanců na našem typu školy měl vyžadoval, že množství DUM muselo být rovnoměrně rozloženo mezi zaměstnance tak, aby stíhali plnit své běžné pracovní povinnosti a závazné povinnosti v rámci projektu. Na tvorbě DUM se z tohoto důvodu účastnila i ředitelka školy,což při jejím pracovní vytížení znamenalo další značnou časovou zátěž.
|