|
Projekt započal 1. března 2011 a postupně v něm byly realizovány čtyři klíčové aktivity:
- 1. Školení tvůrců vzdělávacích programů
- 2. Tvorba vzdělávacích programů
- 3. Tvorba e-learningového prostředí
- 4. Realizování vzdělávacích kurzů
Všechny aktivity byly realizovány v souladu s časovým harmonogramem, projekt se tedy v žádném bodě nedostal do prodlení a po celou dobu probíhal dle stanoveného plánu. Naučili jsme se chápat problematiku vzdělávání dospělých i způsob, jak s nimi při výuce používat ICT. Na tato témata jsme vytvořili dva vzdělávací programy, každý o dotaci 60 vyučovacích hodin a přibližně 240 stranách učebních textů, které jsme převedli do e-learningové podoby. Funkčnost obojího jsme ověřili jak v prezenční tak distanční výuce pilotního ověření. To nám potvrdilo že projekt byl prací kvalitní a užitečnou, která měla smysl. Rozpočet projektu byl v průběhu realizace čerpán účelně a efektivně. Dokonce se podařilo dosáhnout nezanedbatelných úspor, které byly postupně přetaveny v další přidané hodnoty. Velkou odměnou pro celý realizační tým projektu byla kontrola, která skončila bez jediného nápravného opatření.
|