Popis:
|
V rámci projektu byly realizovány všechny plánované aktivity, tj. školení pedagogických pracovníků příjemce a partnerů ZŠ a MŠ Jalubí, ZŠ a MŠ Zlechov, ZŠ Nedakonice a ZŠ Ostrožská Nová Ves:
- Cesta ke kritickému myšlení – aktivita proběhla v únoru 2011 v hotelu Adamantino v Luhačovicích, bylo proškoleno 48 vyučujících, lektorovaly 4 lektorky
- Asertivita v rodině a ve škole – aktivita proběhla v březnu 2012 na ZŠ Staré Město, lektorovali 3 lektoři, bylo proškoleno celkem 35 pracovníků
- Týmová spolupráce v praxi – bylo proškoleno celkem 5 skupin – v srpnu 2011 a v říjnu 2011, celkem kurzy v hotelu Adamantino Luhačovice úspěšně ukončilo 110 pracovníků, lektorovalo 5 lektorů
- Třídnické hodiny jinak - v listopadu 2011 se školily dvě skupiny účastníků, lektorovala 1 lektorka, proškoleno bylo 49 pracovníků
- Šikana ve školním prostředí a její řešení – pravděpodobně nejúspěšnější aktivita projektu, v březnu 2012 byly tři skupiny pracovníků, lektorovali dva lektoři, proškoleno bylo 77 pracovníků
- Specifické poruchy učení a chování – v dubnu a květnu 2011 bylo ve třech skupinách proškoleno celkem 75 pracovníků, lektorovala 1 lektorka
- Osobnostní a sociální výchova – aktivita byla rozdělena do tří částí, základy osobnostní a sociální výchovy v lednu 2012 absolvovalo 12 vyučujících, Osobnostní a sociální výchovu v humanitních předmětech, Osobnostní a sociální výchovu v přírodovědných předmětech v únoru 2012 32 vyučujících, školily dvě lektorky
- Finanční gramotnost – aktivita proběhla v dubnu 2011, lektoroval 1 lektor, proškoleno bylo 21 vyučujících
- ICT na míru – od ledna 2011 do května 2012 bylo proškoleno 29 pracovníků, lektorovali 4 lektoři
- Ekologický projekt – v březnu 2011 pod vedením jedné lektorky proběhl seminář pro 20 vyučujících
Cíle projektu byly splněny.
- především díky aktivitě Týmová spolupráce v praxi došlo ke zlepšení vztahů mezi jednotlivými pracovníky škol, více spolupracují
- při společných aktivitách se poznali pracovníci zapojených škol, což vede ke zlepšení spolupráce a výměně zkušeností mezi nimi
- vyučující získali náměty pro další práci, to se projeví změnou způsobů výuky
- vyučující se naučili tvořit materiály pro interaktivní tabuli, umí využít projekční techniku
- výuka finanční gramotnosti je na vyšší úrovni
- pedagogičtí pracovníci by měli v raném stádiu rozpoznat šikanu a umět ji řešit
- třídní učitelé v třídnických hodinách využívají aktivit ze školení
|