Popis:
|
Prostřednictvím nových metod a nástrojů jsme docílili zlepšení stavu počátečního vzdělávání na základní škole. Zkvalitnění a zefektivnění výuky bylo dosaženo metodickým vzděláváním a podpůrnými kurzy pedagogických pracovníků, tvorbou a následným používáním nových metodických pomůcek a učebních materiálů ve výuce. Rovný přístup ke vzdělávání byl v projektu podpořen zapojením asistenta pedagoga do výuky. Vzdělávací semináře, realizované v rámci DVPP , šablona III/3 a V/3 podpořily odbornost a obohatily o nové poznatky naše pedagogy. Získané dovednosti jsou plně využívané při výuce. Pedagog si umí sám vytvořit učební materiály v rozsahu odpovídajícím konkrétním potřebám jednotlivých žáků. Díky tomu dochází k podpoře individuálního přístupu k jednotlivým žákům.Pracovní listy jsou sdíleny elektronicky a mají k nim přístup učitele na všech odloučených pracovištích naší školy. Ke zkvalitnění výuky došlo díky využívání digitálních technologií, které zvyšují dynamiku, originalitu, názornost a interakcí mezi učitelem a žákem. Vytvořené vzdělávací materiály v rámci šablony III/2 sdílíme s pedagogickou veřejností. DUM se setkaly s ohlasem i mezi zákonnými zástupci žáků, kterým byly prezentovány na třídních schůzkách. Díky šabloně VII/2 jsme zapojili do vzdělávacího procesu asistenta pedagoga, který byl přínosem v průběhu vzdělávacího procesu. Asistent pedagoga pracoval pod vedením učitele, vyrovnával handicap žáků během jednotlivých činností.
|