Detail projektu

Název projektu: Inovace v Teplicích
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.1539
Typ projektu: individuální projekt ostatní (IPo)
Prioritní osa: Prioritní osa č. 1: Počáteční vzdělávání
Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách
Geografické vymezení: Královéhradecký kraj
Doba realizace: od 1. června 2011 do 30. listopadu 2013
Celková alokovaná částka: 1 065 250,00 Kč
Webová stránka: http://www.teplicenm.com
Popis:

Cílem projektu bylo prostřednictvím šablon

II/1 Individualizace výuky cizích jazyků

II/3 Metodický kurz pro učitele cizích jazyků

III/1 Individualizace výuky prostřednictvím digitálních technologií

III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd.

docílit zlepšení stavu počátečního vzdělávání na základní škole.

Informace o příjemci

Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola, Teplice nad Metují
IČO subjektu: 71003401
Webová adresa: http://www.teplicenm.com

Publikované produkty

  • Český jazyk
    Studijní/vzdělávací materiál
    1. stupeň ZŠ – Jazyk a jazyková komunikace, Český jazyk a literatura
  • Fyzika
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – fyzika, Člověk a příroda
  • Fyzika
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – fyzika, Člověk a příroda
  • Chemie
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – chemie, Člověk a příroda
  • Matematika
    Studijní/vzdělávací materiál
    1. stupeň ZŠ – Matematika a její aplikace
  • Matematika
    Studijní/vzdělávací materiál
    1. stupeň ZŠ – Matematika a její aplikace
  • Matematika
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – Matematika a její aplikace
  • Prvouka
    Studijní/vzdělávací materiál
    1. stupeň ZŠ – Člověk a jeho svět
  • Prvouka
    Studijní/vzdělávací materiál
    1. stupeň ZŠ – Člověk a jeho svět
  • Přírodopis
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – přírodopis, Člověk a příroda
  • Přírodopis
    Studijní/vzdělávací materiál
    2. stupeň ZŠ – přírodopis, Člověk a příroda
bflix