|
Projekt byl zahájený v listopadu 2011 a ukončený v dubnu 2014. Projektový záměr se podařilo naplnit. Díky projektu byli proškoleni pedagogičtí pracovníci, kteří měli možnost využít z nabídky dvou kurzů. Nabízené kurzy se týkaly zpracování sad digitálních učebních materiálů a vytváření vzdělávacích materiálů a jejich využití na interaktivní tabuli. Proškolením pedagogických pracovníků byla zvýšena odbornost a také digitální gramotnost pedagogů. Projekt přispěl ke zvýšení kvality výuky cizího jazyka - vyučovací předmět Angličtina. Vzdělávací materiály byly vypracovány pro žáky s lehkým mentálním postižením. Pro tyto žáky neexistovala učebnice, a proto zpracování materiálů bylo velmi přínosné. Motivace žáků k cizímu jazyku byla zvýšena, což vedlo ke zvýšení klíčových kompetencí žáků v oblasti cizích jazyků. K inovaci a zkvalitnění výuky došlo i v oblasti ICT. Klíčová aktivita byla rozdělena do několika oblastí pro nově vzniklý předmět Informatika. Tematické celky byly věnovány : Práce v programu malování, Dovednosti na PC. Využití digitálních technologií pomohlo v předmětu Matematika pro 1. a 2. stupeň, Čtení, Psaní, Věcné učení. Vzniklé vzdělávací materiály byly tvořeny pro žáky se středně těžkým mentálním postižením a kombinovaným postižením. Přírodovědná gramotnost žáků se středně těžkým mentálním postižením a kombinovaným postižením byla zvýšena díky vytvořeným vzdělávacím materiálům v oblasti přírodních věd. Tato oblast byla rozdělena na konkrétní témata- Zvířata, Člověk a příroda, Mimořádné události a svět kolem nás, Historie a současnost ČR a regionu.
|