Realizace projektu probíhala na naší škole ve šk.letech 2010/2011 a 2011/2012 a podpořeni byli žáci 2.-5.ročníku, zapojeni byli všichni pedagogičtí pracovníci (4). Inovace: Na podporu matematických dovedností byly vytvořeny: 1 sada na rozvoj geometrických dovedností a 1 sada slovních úloh na rozvoj logického myšlení s propojením učiva s oblastí - Člověk a jeho svět. Pro podporu čtenářské a informační gramotnosti byla vytvořena 1 sada pro vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace. Tyto vzdělávací materiály obsahují prezentace v Power?Pointu a pracovní listy pro výuku Komunikační a slohové výchovy. Všechny vytvořené výukové materiály jsou i nadále ve výuce využívány. Bohužel se nám nepodařilo vytvořit druhou sadu materiálů klíčové aktivity I/2 pro vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie. Důvodem bylo neplánované ukončení pracovního procesu s pověřenou zaměstnankyní a nedostatečný časový prostor pro vytvoření celé sady jiným pedagogem. Projektový záměr byl naplněn až na tento jeden výstup. Vzdělávání pedagogických pracovníků: Zodpovědně jsme vybírali odborné semináře a workschopy zaměřené na rozvoj čtenářských a matematických dovedností. V rámci této aktivity jsme se seznámili s dalšími efektivními vyučovacími metodami formami práce, které nám zároveň napomohly při tvorbě výukových materiálů. Učební pomůcky: Byly zakoupeny takové učební pomůcky, které byly využívány při realizaci celého projektového záměru a jsou efektivně využívány i v současnosti.
|