|
Popis:
|
Podařilo se naplnit projektový záměr. Byla podpořena čtenářská a informační gramotnost žáků formou půlených hodin čtení na I.st. tj. šablona I/1 a bylo vytvořeno a ověřeno v rámci šablony I/2 8 sad výukových materiálů, které i nadále jsou využívány ve výuce. V rámci šablony II/1 byla podpořena individualizace výuky anglického jazyka formou nižšího počtu žáků v pracovní skupině. Rovněž se podařilo zkvalitnit a inovovat výuku předmětů na I. i II.st. využitím digitálních technologií - šablona III/2, 27 sad materiálů. V rámci šablony IV/2 byla rozvinuta matematická gramotnost žáků, byly zohledněny moderní trendy a formy práce - vytvořeno bylo 6 sad výukových materiálů. V rámci projektu bylo proškoleno 15 pedagogů v oblasti digitálních technologií. Všechny šablony jsou již splněny, projekt byl vyhodnocen jako úspěšný.
|